ایلام؛

آخرین جزئیات ورود زائران اربعین حسینی از مرز مهران

موج بازگشت زائران اربعین در مرز مهران همچنان ادامه دارد.

آخرین جزئیات ورود زائران اربعین حسینی از مرز مهران
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهران، با توجه به تردد بیش از 60 درصد زائران از مرز مهران تاکنون بیشتر از هشتصد هزار نفر از 2 میلیون و 100 هزار زائر ایرانی از مرز مهران به کشور برگشته اند.

آنگونه که جانشین فرمانده ناجا می گوید: تاکنون هفتاد درصد زائران از سه مرز مهران، چذابه و شلمچه به کشور بازگشته اند.

به گفته ی سردار مومنی به غیر از تصادفی که در محور ارتباطی ایلام به مهران اتفاق افتاد و موجب کشته شدن سه نفر شد در مسیر های منتهی به مهران شاهد کاهش تصادفات بودیم.
 
این درحالیست که سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا از خروج بیش از هشتاد درصد خودروهای پارک شده در شهر مهران خبر می دهد و می گوید: وضعیت ترافیکی در مسیر های ارتباطی ایلام سنگین و پر حجم ولی روان است.

در همین حال محدودیت های ترافیکی همچنان ادامه دارد و مسیر ارتباطی مهران تا سه راهی آسمان آباد-سرابله تا زمان پایان موج بازگشت زائران ادامه دارد و مسیر جایگزین هم چهارمله، ایوان، ایلام، ملکشاهی و مهران تعیین شده است.

در عین حال وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح علاوه بر یک هزار و 500 اتوبوسی که توسط سپاه، ارتش و سایر ارگان ها کار جابجایی زائران را از پایانه ی برکت تا نقاط مختلف کشور انجام می دهند، 120 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام کرده است.
 
کمیته مشارکت های مردمی هم در قالب موکب ها، در نقاط مختلف استان از پایانه ی مرزی تا خروجی های شهرهای مختلف کار خدمات رسانی به زائران را انجام می دهند و بنابر اعلام مسئولان تا پایان ورود زائران فعال هستند. 

مروارید استاندار ایلام هم با اعلام اینکه امروز 150 هزار نفر از طریق مرز مهران به کشور بازگشته اند می گوید این میزان تا آخر امشب به 170 هزار نیز خواهد رسید.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.