تجهیز شلمچه و چذابه تا پایان هفته

موکب‌های پذیرایی و اسکان تا پنجم آذر (۲۵ صفر) در دو شلمچه و چذابه برپا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان امیدوار آقایی ، جانشین ستاد عتبات عالیات گفت: از دو شب پیش بازگشت زائران اربعین به کشور سرعت گرفته و شمار برگشتی‌ها به نسبت خروجی‌ها بیشتر شده است، به همین دلیل دو مرز شلمچه و چذابه تجهیز شده‌اند تا زائران در مرز و حتی در شهر اهواز پذیرایی شوند.

او با بیان این‌که موکب‌های پذیرایی و اسکان تا پنجم آذر (۲۵ صفر) در این دو مرز برپا هستند، افزود: تعدادی از موکب‌ها تا هشتم آذرماه (۲۸ صفر) همچنان برپا خواهند بود تا آخرین زائران بازگشتی به کشور را پوشش دهند.

به گفته‌ی وی، در پایانه مرزی شلمچه پنج موکب برای پذیرایی و اسکان زائران برپا شده و چند موکب هم در یادمان شهدا به اتباع خارجی که باید از این مرز گذر کنند، اختصاص یافته است. علاوه‌بر این در نقطه صفر مرزی هم یک موکب برپا شده که زائران در صورت لزوم و نیاز می‌توانند توقفی در این محل داشته باشند.

آقایی ادامه داد: برای گروهی از زائران که می‌خواهند از اهواز به شهر محل اقامت خود بازگردند، مکان‌هایی برای اسکان و پذیرایی در نظر گرفته شده که اطلاعات و آدرس آن‌ها در پایانه مرزی و راه‌آهن در اختیار مردم قرار داده می شود. اطلاعات این مکان‌ها در سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان نیز موجود است.


انتهاي پیام/و
برچسب ها: تجهیز شلمچه ، چذابه ، موکب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.