تاکید قالیباف به اداره امور توسط مردم

محمد باقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به نقش مردم در اداره امور اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛"محمدباقر قالیباف" شهردار تهران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن تاکید بر نقش مردم در ادراه امور عنوان کرد مشکل ما در اداره برخی مسائل در ایران، این است که نهادها حتى اداره‌ى امورى را بر عهده گرفته‌اند كه چند صد سال توسط مردم اداره مى‌شده است. تنها راه هم بازگرداندن اداره‌ى اين امور به خود مردم است.

قالیباف نوشت:
"یکی از ویژگی‌های مراسم اربعین، مردمی بودن آن است. مردم عراق زمانی در سخت‌ترین شرایط این مراسم را حفظ کرده‌اند که سال‌ها دولت مرکزی با چنین شعائری مشکل داشت. مردم یک سال تمام پول جمع می‌کردند و می‌کنند تا به زائران حسینی خدمت کنند و این راه سال‌هاست كه ادامه دارد.
مشکل ما در اداره برخی مسائل در ایران، این است که نهادها حتى اداره‌ى امورى را بر عهده گرفته‌اند كه چند صد سال توسط مردم اداره مى‌شده است. تنها راه هم بازگرداندن اداره‌ى اين امور به خود مردم است. نقش نهاد‌ها بايد حمايت از اين امور و تسهيل آنها باشد. به دوستانم در شهرداری هم گفته‌ام بیشتر در بخش‌هایی وارد شوند که مردم عزیز عراق در آن ‌توان اجرا ندارند. در عین حال همه نیروهای‌مان برای رضای خدا و بدون چشمداشت وارد شده‌اند. امیدوارم دوستانی که از ایران دنبال ایجاد موکب‌های جدید و کارهای جدید هستند به این مسئله توجه کنند.۹۵/۸/۲۹"




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار