رئیس کمیته تدوین مقررات به مطرح شدن علاقه دارد

نصیرزاده: براتی کمیته ای پرکار را تعطیل کرده است/ اصلاح طراحی دفتر کار، جزء مهم ترین اهداف براتی بود

عضو کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال گفت: فردی که حکم پدری اش را دارم اما برای مصاحبه کردن باید از وی اجازه بگیرم، کمیته پرفعالیتی چون تدوین و تطبیق مقررات را تعطیل کرده است.

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد صحبت‌های احمدرضا براتی رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت:‌ اعتقاد دارم بیش از حد بها دادن به فردی که ظرفیت ندارد، سبب می شود آن فرد حد خودش را نداند و برای دیگران تعیین تکلیف کند. سمت داشتن در فدراسیون فوتبال سبب نمی شود که من صحبت کنم بلکه اعتبار 20 ساله ام در رسانه ها این اجازه را به هوشنگ نصیرزاده می دهد هر جایی که صلاح می داند با اهالی محترم رسانه صحبت کند و برای این کار نیازی هم به اجازه گرفتن از کسی ندارد.

وی با اشاره به توقف روند آئین نامه ها در زمان ریاست براتی در کمیته تدوین مقررات، اظهار کرد: کافی است نگاهی به عملکرد براتی بیاندازید تا متوجه شوید روند روبه رشد آیین‌نامه‌ها از زمان ریاست وی در کمیته تدوین و تطبیق مقررات چه وضعیتی پیدا کرده است؟ آئین نامه نقل و انتقالات به بهانه ای چون محدودیت زمانی و آئین نامه ایفمارک به دلیل استقلال کمیته پزشکی، از سوی براتی متوقف شد. خوشبختانه بهروان و فتاحی در مقابل فشارهای براتی در نشست با دبیر کل فدراسیون کوتاه نیامدند. در غیر این صورت آیین نامه کمیته اجرایی  هم متوقف می شد. 

نصیرزاده ادامه داد: پنج ماه از حضور براتی در کمیته تدوین مقررات گذشته اما در این زمان در کمیته پرکاری چون تدوین و تطبیق مقررات هیچ نشستی برگزار نشده و به نوعی آنجا تعطیل شده است. رئیس فعلی کمیته تدوین مقررات تنها دنبال اصلاح مواردی چون طراحی دفتر کار و میزان حقوق خودش است که البته تاکنون در این موارد به جایی نرسیده است.

عضو کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: متأسفانه براتی بارها برای من پیام های تهدید آمیز فرستاده و به نحوی این پیام ها را پاک می کند تا نتوانم نسبت به پیام هایش اعتراضی داشته باشم. این رفتارهای کودکانه از شخصیت یک مدیر آن هم در فدراسیون فوتبال بعید است. به احترام تاج بیش از این صحبت نمی کنم اما باید بگویم براتی به مطرح شدن در AFC علاقه دارد. از طرفی یک درصد اقدامات من برای پیشبرد امور فدراسیون فوتبال از توان وی خارج است.

نصیرزاده در ادامه بیان کرد: من در فوتبال جای پدر براتی را دارم و انتظار می رود وی دست کم حرمت کسوت و سابقه امثال نصیرزاده را نگه دارد.


رئیس سابق کمیته تدوین و تطبیق مقررات همچنین در مورد تغییرات احتمالی در این کمیته بیان کرد: اینکه در کمیته چه اتفاقاتی می افتد را باید از براتی بپرسید، زیرا در حال حاضر مسئولیت کمیته با اوست و وی باید در این مورد اظهار نظر کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار