معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای:

داوری بازی‌های صادرات محور آغاز شد

معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که هفته گذشته از تمدید فرآیند درخواست حمایت از بازی‌های صادرات محور خبر داده بود، اعلام کرد پس از به اتمام رسیدن زمان مذکور و تکمیل طرح‌ها توسط بازی‌سازان، داوری این عناوین رسما آغاز شده است.

داوری بازی‌های صادرات محور آغاز شد
به گزارش دنیای ارتباطات در فضی مجازی باشگاه خبرنگاران جوان:به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، هادی جعفری منفرد پیرامون داوری این بازی‌ها گفت: شرکت‌های بازی‌سازی طرح‌های خود را تکمیل و نهایی کرده‌اند و داوری این بازی‌ها از بین ۲۲ طرح دریافتی صورت خواهد گرفت.

جعفری منفرد افزود: پس از اتمام زمان ثبت‌نام برای حمایت از بازی‌های با رویکرد صادراتی، روند داوری‌های اولیه شروع شد که با استفاده از نظرات کارشناسان تمامی ۲۲ طرح دریافتی مورد بررسی واقع خواهند شد.

معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت در بحث داوری، ابتدا از میان این چندین طرح بهترین‌های آن‌ها انتخاب شده و پس از آن برای هر یک از طرح‌های برتر یک ناظر متخصص در نظر گرفته خواهد شد تا روند کار پروژه را تا زمان اتمام آن بررسی نماید.

با توجه به برگزاری رویداد بین‌المللی TGC، معاونت حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تصمیم گرفت تا از سه بازی با رویکرد صادرات حمایت بلاعوض نماید به‌طوری که نسخه‌ای از بازی جهت ارائه در TGC آماده باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملی ، صادرات ، داوری ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار