قربان محمدپور:

مردم از تماشای «سلام بمبئی» راضی خواهند شد

فکر می‌کنم استقبال خوبی از «سلام بمبئی» شود و مردم راضی از سینما بیرون بیایند.

قربان محمدپور، کارگردان در گفت و گو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رضایتش از زمان اکران فیلم «سلام بمبئی» گفت: به هر حال زمان خوبی نیست، روزها کوتاه و هوا سرد است، ولی توکل ما به خدا است و چون می‌خواستیم به اکران هند هم برسیم، نمایش فیلم در این زمان را پذیرفتیم.

وی در خصوص استقبالی که از این اثر سینمایی خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم که استقبال خوبی خواهد شد و مخاطبان راضی از سینما بیرون خواهند آمد، فیلم‌های زیادی هستند که مخاطب را به سینما می‌کشاند اما بیننده راضی از سینما بازنمی گردد، اما به نظر من برای این فیلم تماشاگران راضی از سینما بیرون خواهند آمد و فکر می‌کنم که از فروش خوبی برخوردار شود.

این کارگردان در خصوص برنامه‌اش برای ساختن دوباره فیلم‌های تولید مشترک، بیان کرد: فکر می‌کنم، تولید مشترک نیاز سینمای ایران است و من برای این کار بالیوود و سینما هند را انتخاب کردم چون در آن جا تنوع زیاد است و بسیاری از کشور های دنیا فیلم هایشان را در این سینما به نمایش در می آورند.

محمد پور در خصوص استقبال از این اثر در هند، گفت: به هر حال کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم ایرانی است و این اثر بر اساس سینما ایران نوشته شده است. آن چیزی که در ذات سینمای هند وجود دارد، در این فیلم نیست و ما نمی‌دانیم که این فیلم در هند با چه استقبالی مواجه خواهد شد.

وی در خصوص کار جدید خود گفت: در فکر ساختن «سلام بمبئی 2» هستم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار