کرمانشاه؛

واریز بی واسطه کمک خیران به ایتام

هم اکنون بیش از ۲۲۱ یتیم و ۱۳۵ فرزند خانوارهای مشمول طرح محسنین از حمایت های مادی و معنوی حامیان بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صفدر امجدیان، مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر گفت: یک هزار و ۸۳۳ حامی، از ایتام و فرزندان محسنین سنقری حمایت می کنند که از این تعداد حامی ۷۶۴ بومی شهرستان سنقر و مابقی نیز غیربومی هستند.همچنین یک هزار و ۴۸۳ حامی از ایتام سنقری و ۳۵۰ حامی نیز از خانوارهای محسنین در این شهرستان حمایت می کنند.

وی با یادآوری اینکه هر حامی حداقل ماهیانه ۲۰۰هزار ریال به حساب هر یتیم و ۳۰۰هزار ریال به حساب هریک از فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین واریز می کنند، افزود: حامیان بیش از سه میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال در شش ماهه نخست امسال به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت خود در شهرستان سنقر واریز کرده اند.

به گفته امجدیان از این میزان کمک دو میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال نقدی و مابقی آن به صورت غیر نقد به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر با تاکید بر اینکه هر یک از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین دارای حساب بانکی اختصاصی هستند، تصریح کرد: کمک های نقدی حامیان بدون واسطه و به صورت مستقیم به حساب بانکی ایتام یا فرزندان محسنین واریز می شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.