کرمانشاه؛

ارائه تسهیلات عمرانی به مدد جویان

تسهیلات عمرانی کمیته امداد با هدف احداث، خرید، کمک به تعمیر، تکمیل و بهسازی و همچنین مقاوم سازی و بهسازی منازل مسکونی به خانوارهای مددجو اعطا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عزیزمراد ویسی، مدیر کمیته امداد شهرستان جوانرود با بیان اینکه امسال بیش از سه میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال تسهیلات عمرانی به مددجویان تحت حمایت جوانرودی پرداخت شده است، گفت: منازل مسکونی ۵۱ خانوار مددجوی جوانرودی با این میزان تسهیلات خریداری، احداث و یا تعمیر و تکمیل شده است.

ویسی یادآور شد: امسال شش منزل مسکونی برای خانوارهای مددجو جوانرودی احداث و خریداری، ۲۴ منزل تعمیر و بازسازی، ۱۳ منزل مسکونی نیمه تمام تکمیل و شش منزل مددجویی نیز بهسازی و مقاوم سازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه تسهیلات عمرانی به صورت بلاعوض در اختیار خانواده های مددجو قرار می گیرد، تصریح کرد: این تسهیلات از منابع امدادی و کمک های مردمی اعطایی در طرح رضوان تامین اعتبار شده اند.

مدیر کمیته امدادشهرستان جوانرود به اجرای طرح رضوان با کمک خیران برای خانه دار شدن خانوارهای مددجو اشاره و مطرح کرد: خیران در سال جاری بیش از ۶۵۰ میلیون ریال به طرح رضوان برای خرید مسکن شهری خانوارهای تحت حمایت جوانرودی اهدا کرده اند.

ویسی با تاکید بر اینکه بیش از سه هزار خانوار جوانرودی با جمعیتی حدود هفت هزار نفر از حمایت های کمیته امداد بهره مند می شوند که بسیاری از این خانوارها فاقد منزل مسکونی هستند، اظهار کرد: امید است تمامی خانواده های تحت حمایت و نیازمند با کمک های خیران دارای سرپناهی امن شوند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.