یاسوج؛

آغاز بهسازی فضای سبز قدیمی ترین بلوار یاسوج

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: عملیات اجرایی بهسازی و ساماندهی فضای سبز بلوار جمهوری اسلامی قدیمی ترین بلوار این شهر گردشگری آغاز شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرشاد صادقی دربازدید مدیران شهری از بوستانهای درحال ساخت شهر یاسوج اظهار داشت: این طرح 2 کیلومتر طول دارد و تا 2 ماه آینده بهره برداری می شود.

وی گفت: برای بهسازی فضای سبز این بلوار گردشگری حدود 2میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهری شهرداری یاسوج افزود: بهبود فضای سبزشهری، ارتقاء شاخص های سیما و منظر بلوار جمهوری اسلامی، تقویت زیرساخت های نشاط و شادابی و کمک به حفظ سرانه فضای سبز از جمله سیاست راهبردی بهسازی فضای سبز این بلوار است.

صادقی تصریح کرد: برای ساخت این بلوار از آخرین تکنولوژی روز دنیا در بهسازی فضای سبز بهره گرفته می شود.

وی بیان کرد: دربهسازی وساماندهی فضای سبز بلوارهای شهریاسوج از گیاهان مقاوم وهمخوان با شرایط آب و هوایی استفاده می شود.

وی گفت: اجرای سامانه های نوین آبیاری در این بلوار نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بلوار جمهوری اسلامی در مسیر آبشار یاسوج است و میدان امام خمینی (ره) را به آبشار این شهر وصل می کند.

**نقد سازنده شاخص های شهری یاسوج را ارتقاء می دهد

 رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: نقد سازنده با ارایه راهکار مناسب می تواند شاخص های شهری این شهر گردشگری را ارتقاء دهد.

هدایت اکبری در خصوص پرسش مهر شهردار یاسوج افزود: ارایه راهکار از سوی رسانه ها و شهروندان بیانگر حسن نیت و دغدغه آنان است.

وی اظهار داشت: شورا از راهکارهای نوین کارشناسی با هدف فراهم کردن زیرساخت های رفاه و آسایش شهروندی استقبال می کند.

وی تصریح کرد: برخی افراد به عنوان عادت به عملکرد شورای اسلامی شهر انتقاد می کنند این درحالی است که نتیجه بررسی مباحث مطرح شده بیانگر غیرکارشناسی بودن دیدگاه آنان است.

رئیس شورای اسلامی شهریاسوج گفت: درجامعه ای که آگاهی باشد مشارکت مردمی در امور نیز بیشتر و توسعه جامعه را به دنبال دارد .

وی افزود: عقب ماندگی شهرها دراثرمشارکت نکردن مردم در امور و آگاهی نداشتن آنان ازفعل و انفعالات شهر است.

اکبری گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولان بوده و با رعایت اصل بی طرفی می توانند درتوسعه شهر نقش آفرینی کنند .

وی افزود: رسانه ها و خبرگزاریها منبع خوبی برای انعکاس خدمات شهرداری و شورا هستند و انتظار این است که رویه حاکم، بی طرفی را همچنان ادامه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهریاسوج از رسانه ها خواست زمینه جلب مشارکت شهروندان ، ایجاد روحیه امید و مسئولیت پذیری، نشاط و شادابی برای دستیابی به شهر آباد و توسعه یافته را در دستور کار خود قرار دهند.

شهرداریاسوج دراقدامی ارزشمند با طرح پرسش مهر ازدانش آموزان و جامعه فرهنگی خواسته بود که سه معضل شهری یاسوج با اریه راهکار را انشاء بنویسند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.