سایه روشن های یک لباس مشکی

تبعیض چند درصدی و آزردگی مشهدی ها

برخی بازیکنان تیم سیاه جامگان از نحوه پرداخت مطالبات مالی شان از مسئولان باشگاه گلایه مندند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه سیاه جامگان  طبق تعهدات خود در قبال بازیکنان قرار است تا پیش از بازی هفته یازدهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان بخشی از مبالغ بازیکنان را پرداخت کنند.

بر همین اساس برخی بازیکنان تیم فوتبال سیاه‌جامگان طبق صحبت های خداداد عزیزی بین 18تا 20 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت می کنند.همین موضوع باعث دلخوری برخی از بازیکنان جدید شده است.

آنها معتقدند که همانند دیگر بازیکنان باید 20 درصد از مبلغ قرارداد را دریافت کنند و مسئولان نباید بین بازیکنان تفاوت قائل شوند.

براین اساس خداداد عزیزی به نفرات جدید قول داده است تا 15 آذر ماه نیز همانند سایر اعضای تیم مابقی قرارداد خود را دریافت کنند.

سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این که آیا مطالبات بازیکنان توسط باشگاه پرداخت شده یا خیر؟ بیان کرد: طبق جلساتی که با مدیران باشگاه در این چند وقت اخیر برگزار کردیم و طبق وعده های مسئولان باشگاه قرار است تعدادی از بازیکنان که اول فصل در این تیم حضور داشتند بین 20 درصد از مبالغ قراردادشان را دریافت کنند.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان مانند جواد مولایی، و... نیز از هفته پنجم به تیم اضافه شدند که امروز متوجه شدم پرداختی به ما کمتر از سایر بازیکنان است که این موضوع موجب دلخوری اعضای تیم شده است.
قرار است یک مبلغی را اکنون پرداخت کنند و بخشی از مطالبات را تا 15 آذر ماه به حساب بازیکنان واریز کنند.

مهاجم سیاه‌جامگان گفت: در حقیقت وقتی متوجه شدم که قرار نیست 20 درصد مطالبات ما به صورت کامل پرداخت شود ناراحت شدم و دیگر قصد ادامه همکاری با باشگاه سیاه‌جامگان را نداشتم اما با خداداد عزیزی صحبت کردم و به خاطر این که او را یک انسان با معرفت و دوست‌داشتنی می‌دانم به خاطر وی پذیرفتم تا 15 روز دیگر صبر کنم. ظاهرا باشگاه 15 روز دیگر بخشی از مطالبات باقی مانده بازیکنانی که در اواسط راه به تیم اضافه شدند را پرداخت می کند.

دقیقی در پاسخ به این سوال که شایعه شده برخی نفرات تیم 30 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند،اظهار داشت: معتقدم این موضوع صحت ندارد تا جایی که اطلاع دارم قرار است بین 20 درصد مطالبات مالی اعضای تیم پیش از بازی هفته یازدهم پرداخت شود. 


  انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار