كشتى سياه جامگان با خداداد به ساحل مى رسد ؟

خداداد عزیزی در صورت ارتقای جایگاه سیاه جامگان تا پایان بازی های نیم فصل، به عنوان سرمربی این تیم انتخاب می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد عزیزی به عنوان مدیر فنی سیاه‌جامگان مشهد انتخاب و به قول خودش، آبرویی که در فوتبال داشت را برای تیم شهرش گذاشت تا آرامش را به این تیم دوباره بازگرداند.

البته در حال حاضر سیاه‌جامگان با مشکلات عدیده مالی مواجه است و حتی قدرت خرید چند بازیکن برای تغییر شرایط را ندارد.

سرنوشت خداداد عزيزى در تيم سياه جامگان به نتايج اين تيم بستگى دارد و درصورتی که نماینده دوم شهر مشهد با هدایت وی بتواند رتبه اش را در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقا ببخشد،شايد جايگاه خداداد به سرمربيگرى تیم ارتقا يابد.

خداداد در سال های گذشته به عنوان سرمربی در تیم‌های استقلال اهواز ، پدیده مشهد و ابومسلم فعالیت می کرد.در نهایت تمام این تیم ها با عملکرد نه چندان مطلوب خداداد راهی لیگ دسته یک شدند.

البته لازم به ذکر است که ظرف دو روز اخیر مسئولان تیم سیاه جامگان توانستند با حمایت نهادهای استانی شهر مشهد بخش زیادی از مطالبات بازیکنان تیم را پرداخت کنند تا اعضای تیم سیاه جامگان با انگیزه بیشتری در ادامه لیگ به مصاف حریفان بروند.

همچنین خانواده عباسی به خداداد قول داده اند در صورت رسیدن بودجه کافی در نیم فصل می تواند هر بازیکنی را که دوست دارد به جمع مشکی پوشان مشهدی در ادامه فصل اضافه کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار