اردبیل؛

اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیر تدفین و تشییع مرحوم موذن زاده اردبیلی

رئیس پلیس راهور استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به مصلای اردبیل در زمان تشییع پیکر مرحوم حاج سلیم موذن‌زاده اردبیلی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رحیم آقامحمدی افزود: به دنبال رحلت سلیم موذن‌زاده پیرغلام دربار حسینی و سلطان‌الذاکرین عصر امروز و از ساعت 14 محدودیت‌های ترافیکی منتهی به مصلای اردبیل از سمت عالی قاپو، میدان امام حسین، پیرعبدالملک و چهارراه امام اعمال خواهد شد تا مراسم عصر امروز به ویژه برگزاری نماز میت و تشییع پیکر مرحوم سلیم موذن‌زاده به سمت میدان شریعتی با شکوه هرچه تمامتر انجام شود.

وی بیان کرد: با اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد در مسیر میدان شریعتی به سمت چهارراه و بازار در مسیر همراهی و تشییع پیکر مرحوم موذن‌زاده سعی خواهیم کرد تا زمینه راحتی حرکت و برنامه‌ریزی برای تدفین و تشییع آن مرحوم را فراهم کنیم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل ادامه داد: از میدان شریعتی حرکت به سمت ایستگاه سرعین و تا میدان بسیج با اعمال محدودیت‌های مقطعی ترافیک انجام شده و با حرکت کاروان تدفین و تشییع به سمت بهشت زهرا برخی اعمال محدودیت‌ها نیز در کمربندی اردبیل را شاهد خواهیم بود.

آقامحمدی یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است تا در ساعات14 تا 17 عصر با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر تدفین و تشییع مرحوم موذن‌زاده بتوانیم سهولت ترددی را برای هموطنان و تشییع‌کنندگان فراهم کنیم تا بدون مشکل خاص این کار انجام شود.

وی از هموطنان خواست تا با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال محدودیت‌ها توجه کرده و از ترددهای بی‌مورد و بی‌جهت در داخل شهر در این ساعات پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.