اشرف: تولید قایق های اسلالوم کمک بزرگی به توسعه این رشته کرد

رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی گفت: فراهم آوردن شرایط حرفه ای برای پاروزنان و تولید داخلی قایق، گام های بزرگ فدراسیون برای توسعه اسلالوم بود.

کتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ساخته شدن قایق اسلالوم اظهار کرد: پیشنهاد اولیه ساخت قایق های اسلالوم  را به کمپانی سازنده قایق های آبهای آرام ارائه دادم و  هم اکنون این قایق ساخته شد، حتی خودم  برای اولین بار این قایق را در آبهای آرام و آبهای خروشان امتحان کردم که باید بگویم کار تولیدی این قایق های بسیار مطلوب بوده است.

وی افزود: تولید قایق اسلالوم قدم بزرگی برای اقتصاد ورزش کشور محسوب می شود زیرا بزرگترین مسئله فدراسیون تهیه وسیله برای این رشته ورزشی بود  و هزینه ای هم که برای این قایق شده یک چهارم قیمت قایق هایی است که از کشورهای دیگر تهیه می کردیم از طرفی دارای کیفیت خوبی است.

اشرف در ادامه بیان کرد: طی این مدت برای توسعه اسلالوم کارهای بزرگی انجام دادیم ابتدا افرادی را که در اسلالوم فعال بودند و در شهرستان ها فعالیت می کردند را ب فراهم آوردن شرایط و جذب مربی خارجی، خبره کردیم تا استان ها فعال شوند سپس ساخت این وسیه ورزشی برای راحتی کار قایقرانان بود که با هزینه کمتر و کیفیت بهتر برای ورزشکاران تهیه شد.

وی در خصوص برگزاری اردو بانوان خاطر نشان کرد: در اردو تدارکاتی جدید که 11 آذر ماه برگزار می شود 4 پاروزن به نام های رکسانا رازقیان از اصفهان، فائزه رناسی از اصفهان، حسنی اله قلی از مازندران و دنیا محمدی از کرمانشاه دعوت خواهند شد همچنین این قایقرانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در تایلند است آماده خواهند شد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار