اصفهان؛

۴۰۰ ناوگان برای جابجایی زائران از مرز مهران اضافه شد

رئیس اداره حمل و نقل و مسافر اصفهان با بیان اینکه این اداره کل ظرف دو روز بیش از ۴۰۰ اتوبوس را در مرز مهران مستقر کرد، گفت: بسیاری از زائران اصفهان از مهران وارد کشور شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیوان رحیمی  با اشاره به اینکه در برنامه‌ریزی اولیه جابجایی زائران استان اصفهان تنها در دو مرز شلمچه و چذابه بود، اظهار داشت: این شرایط تا روز ۲۶ آبان ادامه داشت و پس از آن به اداره حمل و پایانه‌ای استان اصفهان ابلاغ شد که نسبت به خدمات رسانی در مرز مهران نیز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این اداره کل ظرف دو روز و با اعلام فراخوان بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس را نیز در مرز مهران مستقر کرد، افزود: این در حالی بود که بسیاری از زائران استان اصفهان از مرز مهران وارد کشور شده‌ بودند.

رئیس اداره حمل و نقل و مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد زائران استان اصفهان برای حضور در راهپیمایی اربعین غیر منتظره بود، ابراز داشت: این در حالی بود که در بازگشت زائران ایرانی با کمترین هزینه نسبت به سال گذشته به اصفهان بازگشتند.

وی با بیان اینکه تا قبل از ظهر امروز همه زائران اصفهانی که به مرزهای کشور مراجعه و قصد بازگشت به استان اصفهان را داشته‌اند موفق به دریافت بلیت و بازگشت شده‌اند، افزود: این در حالی است که برای مثال در مرز مهران در حال حاضر ۵۰ اتوبوس خالی آماده انتقال زائران به اصفهان است.

رحیمی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به زائران برای بازگشت به اصفهان تا پنج آذر ادامه خواهد یافت، افزود: پس از پایان اقدامات مورد نیاز در خصوص آمار تعداد افراد جابجا شده و ناوگان استفاده شده در این ایام اعلام خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار