چایچی:تمرینات تیم های ملی را به جنوب منتقل می کنیم

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت:برای ادامه آخرین تمرینات عازم شهرهای جنوبی کشور خواهیم شد.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد:آخرین اردوهای تیم های ملی دوچرخه سواری در تهران برگزار می شود و از این پس برای تمرین و باتوجه به برودت هوا عازم شهرهای جنوبی کشور خواهیم شد .

وی افزود: امروز اردو بانوان در پیست آزادی آغاز شد. همچنین 8 آذر ماه اردو تیم ملی جوانان در رشته های استقامت و نیمه استقامت برگزار می شود و پس از آن عازم جنوب می شویم.

وی در خصوص کمیته انضباطی که روز گذشته برگزار شده بود تاکید کرد: گروهی از پیشکسوتان دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات برون مرزی در دبی و اتریش بدون کسب مجوز از شورای برون مرزی از گشور خارج شده بودند و در این میان چهار بانو رکابزن هم برای حضور در رقابت های تایلند اعزام شدند که آنها هم مجوز نداشتند. در این خصوص جلسه ای تشکیل شد و این رکابزنان اعلام کردند که نمی دانستند باید مجوزی دریافت کنند هم اکنون باید گزارش هایی که در این مورد داده شده بررسی شود.

چایچی در خصوص دو بانویی که در مسابقات لیگ ماموران تست دوپینگ را می بینند و فرار را بر قرار ترجیح می دهند تصریح کرد: اطلاعات لازم جمع آوری شده است اما آنها اظهار کرده اند که در رقابت ها مریض بودند و کنار کشیدند هم اکنون باید نتایج آزمایشات و غیره بررسی شود تا پس از بررسی وضعیت آنها فدراسیون نتیجه نهایی را اعلام کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار