هفته هشتم لیگ برتر والیبال

پیروزی کهکشانی‌های پایتخت‌نشین/نخستین برد هاوش با مربی جدید

هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری شد که تیم هاوش گنبد موفق شد نخسین برد خود با حضور سرمربی جدید را تجربه کند.

پیروزی کهکشانی‌های پایتخت‌نشین و نخستین برد هاوش با مربی جدیدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، با برگزاری 6 دیدار در تهران ، ارومیه، گنبد، اردکان و آمل پیگیری شد. 

در نخستین دیدار این هفته از مسابقات تیم والیبال بانک سرمایه به مصاف تیم پارسه تهران رفت که در پایان به سختی و با حساب 3 بر 2 موفق به شکست این تیم شد و در صدر جدول باقی ماند. 

تیم شهرداری ارومیه که چند هفته را با ناکامی پشت سر گذاشته بود در خانه به مصاف تیم شهرداری اراک رفت و موفق شد این تیم را 3 بر صفر شکست داده و روند ناکامی‌های خود را قطع کند.

سایپا تهران که از ابتدای فصل نمایش خوبی داشته و نتایج خوبی هم کسب کرده است، امروز در اردکان به مصاف تیم خاتم رفت و موفق شد 3 بر یک میزبان خود را از پیش رو برداشته و در رده سوم جدول باقی بماند. 

سایپایی‌ها در ست‌های اول، سوم و چهارم خاتم اردکان را شکست دادند و در ست دوم مغلوب این تیم شدند.

تیم والیبال پیکان تهران هم در این هفته از رقابت ها به یک پیروزی آسان مقابل تیم صالحین ورامین دست پیدا کرد تا جایگاه خود در رده دوم جدول مسابقات را حفظ کند. 

تیم والیبال هاوش گنبد که در هفته های قبل با تغییراتی در کادر فنی رو به رو بود در این دیدار موفق شد به اولین برد خود با حضور رحمان محمدی راد به نیمکتش دست پیدا کند. گنبدی ها در این دیدار موفق شدند 3 بر یک راه عمران ساری را شکست دهند و در مجموع دومین برد خود را تصاحب کنند.

دیدار دو تیم شهرداری تبریز و کاله آمل هم به دلیل قطع برق سالن پیامبر اعظم (ص) و توافق دو تیم برگزار نشد و به زمان دیگر موکول شد.

**نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پارسه تهران 2 – بانک سرمایه 3

شهرداری ارومیه 3 – شهرداری اراک صفر

کاله آمل – شهرداری تبریز (برگزار نشد) 

خاتم اردکان یک – سایپا تهران 3

هاوش گنبد 3 – راه عمران ساری یک

پیکان تهران 3 – صالحین ورامین صفر

گفتنی است هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان ایران، روز پنج شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار