یاسوج؛

شکست دزفول در مقابل تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته 2 بستکبال

مسئول رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت: تیم نفت و گاز این شهرستان در دور برگشت رقابت های بستکبال لیگ دسته دوم کشور تیم دزفول را شکست داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امین دهقان اظهار داشت: تیم نفت و گاز گچساران در این رقابت ها که روزهای دوم تا ششم آذر در بندر لنگه در حال برگزاریست با نتیجه 82 بر 79حریف خود رامغلوب کرد.

تیم نفت و گاز گچساران که پس از سالها غیبت سال جاری به رقابت های لیگ دسته دوم بستکبال کشور بازگشته در نخستین بازی خود از دور برگشت نیز هیات بستکبال جهرم را با نتیجه 54 بر 65 شکست داده بود.

با این 2 پیروزی متوالی روحیه و انگیزه بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران برای راهیابی به لیگ دسته یک بیشتر شده است.

وی بیان کرد: بازی های دور برگشت بستکبال لیگ دسته دوم کشور با حضور پنج تیم پدافند رعد دزفول، پاس بندر لنگه، هیات بسکتبال جهرم، سایرس تهران و نفت و گاز گچساران به صورت متمرکز در حال برگزاریست.

دهقان گفت: 2تیم برتر این گروه در پایان این رقابتها به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد تا برای صعود به لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور رقابت کنند.

وی تصریح کرد: نفت و گاز گچساران در دور رفت این رقابت ها که آبان سال جاری در شهرستان جهرم برگزار شد، با کسب 2 پیروزی و قبول 2 شکست در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

مسئول رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران افزود: در دور رفت رقابت های بستکبال دسته دوم کشور تیم های پدافند دزفول با هشت امتیاز قهرمان، سایروس تهران با هفت امتیاز نایب قهرمان و نفت و گاز گچساران با 6 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران 20 تیم در لیگ های مختلف کشوری دارد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.