اردبیل؛

مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی افتخار جهان اسلام بود

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی افتخار جهان تشیع و اسلام بود و خبر درگذشت وی همه ملت ایران را متاثر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میرحمایت میرزاده درباره شخصیت والامقام مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی اظهار داشت: مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی افتخار جهان تشیع اسلام بود و خبر درگذشت وی همه ملت ایران را متاثر کرد و ما نیز از این خبر بسیار شوکه شدیم.

وی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی و آیت‌الله موسوی اردبیلی گفت: امروز استان اردبیل در غم از دست دادن دو شخصیت بسیار بزرگ و والامقام به سوگ و ماتم نشسته‌ایم، ولی به طور حتم یاد و خاطره این دو بزرگوار هیچگاه از دلها فراموش نمی‌شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی سالها عمر خود را برای ترویج فرهنگ تاسوعا و عاشورای حسینی وقف کرد و سالها با نوای دلنشین خود به عزادرایهای ماه محرم حال و هوای خاصی می‌بخشید که هیچوقت فراموش نخواهد شد.

میرزاده تصریح کرد: مرحوم سلیم و رحیم موذن‌زاده اردبیلی دو افتخار بسیار بزرگ برای ملت ایران بودند که همیشه با نوای دلنشین خودشان رونق‌ معنوی خاصی به مراسمات سوگوای امام حسین(ع) می‌دادند و به همین دلیل این دو بزرگوار برای همیشه در تاریخ ماندگار شده و فراموش نمی‌‌شوند.

وی بیان کرد: مردم استان اردبیل همیشه با مداحیها و نوا و صوت دلنشین استاد موذن‌زاده اردبیلی زندگی کرده‌اند و یاد و خاطره مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی برای همیشه در دلها جاویدان می‌ماند، چرا که شخصیت او سرمایه‌ای بسیار عظیم برای ملت ایران بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار