واکنش خانواده نیمار به حکم حبس فرزندشان

شرکت پدر مهاجم بارسلونا به خبر درخواست حبس برای فرزندشان از سوی دادستان اسپانیا، واکنش نشان داد.

 روز گذشته خبری در مطبوعات اسپانیایی منتشر شد مبنی بر این که دادستان اسپانیا ،برای نیمار به دلیل کلاهبرداری و تقلب در انتقال از سانتوس به بارسلونا 2 سال حبس و جریمه نقدی درخواست کرده است.
شرکتی که توسط پدر مهاجم بارسلونا اداره می شود نسبت به این خبر واکنش نشان داد و آن را مسئله جدیدی ندانست.
شرکت NN CONSULTORIA ، متعلق به پدر نیمار، به آخرین تلاش دادستان اسپانیا برای حبس ستاره بارسلونا و پدرش واکنش نشان داده و تاکید کرد که  آنها از هر گونه خطایی تبرئه خواهند شد.
بر اساس گزارش های دیروز ، دادستان اسپانیا برای نیمارحبس دو ساله و 10 میلیون یورو جریمه و همچنین برای پدر او هم جریمه و زندان خواسته است. 
اما شرکت پدر نیمار با انتشار بیانیه ای گفت:«در رابطه با خبر منتشر شده در روز چهارشنبه درباره اتهامات علیه نیمار و پدرش، نیمار دا سیلوا سانتوس، ما بار دیگر تکرار می کنیم که این همان پرونده ای است که در ماه سپتامبر سال 2016، توسط قاضی خوزه د لا دریافت و بازگشایی شده است. 
هیچ اطلاعیه ای در مورد شروع رسیدگی به حکم از وزارت خانه و یا در مورد زمان دفاع به طرفین دعوا ارائه نشده است. ما آرامش خود را حفظ کرده ایم چرا که همه قراردادها با توجه به رویه های قانونی، اخلاقی و معنوی و با اططلاع  سانتوس و بارسلونا امضا شده است.
این پرونده مربوط به شکایت گروه سرمایه گذاری DIS است که مالکیت 40 درصد از حقوق اقتصادی نیمار را در اختیار داشته و ادعا می کند که از انتقال نیمار به سانتوس در سال 2013 پول کمتری به آنها پرداخت شده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار