ساری؛

برنامه ریزی و اقدام عملی برای جبران خسارت باغداران و کشاورزان

مسئولان برای رفع مشکلات و جبران خسارات باغداران و کشاورزان مازندران برنامه‌ریزی و اقدام عملی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه در بارش برف و باران اخیر،خسارت زیادی به کشاورزان وارد آمد و قطعی برق و گاز مردم را رنج داد گفت: مسئولان برای رفع مشکلات و جبران خسارات باغداران و کشاورزان برنامه‌ریزی و اقدام عملی داشته باشند.

وی با انتقاد از تشکیل تیم ویژه برای لغو یک سخنرانی در مشهد، افزود : دولت برای لغو یک سخنرانی تیم ویژه تشکیل می‎دهد چرا برای مشکلاتی که برای مردم در سرمای اخیر در مازندران تیم ویژه نفرستاد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرهای استان قوی نیست که اینگونه مواقع دچار مشکل می‎شود، گفت : زمینه تقویت گاز استان باید انجام شود زیرا سرما مردم را در مضیقه قرار داده است.

آیت‌الله طبرسی با اعلام اینکه سه فرمانداری ویژه در مازندران تشکیل شد افزود: این فرمانداری‌ها منابع مالی در اختیار ندارند، از طرفی نیز اختیارات بسیار محدودی دارند.

وی با اشاره به خالی شدن برخی روستاهای استان از سکنه، خواستار توجه جدی مسئولان به این مناطق شد.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اقداماتی که در استان برای توسعه طرح‌های اقتصاد مقاومتی انجام شد، افزود: اعتباری برای 182 طرح اقتصاد مقاومتی در استان اختصاص پیدا کرد که این اقدامات کافی نیست ولی مایه دلگرمی است.

وی با اشاره به حضور مردم در مراسم اربعین گفت : 80 کیلومتر از نجف تا کربلا مردم پیاده‌روی کردند و حضور اتباع 60 کشور جهان نشان از دلدادگی مردم به اسلام و امام حسین (ع) دارد.

وی افزود : حضور پرشور مردم در اربعین به خوبی منعکس نشد، این شیطنت دشمن است و نمی‎توانند این حضور مردمی را ببینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.