اجاره برج ترامپ بوسیله سرویس مخفی آمریکا برای محفاظت از خانواده وی

نیویورک پست در مطلبی به تدابیر اتخاذ شده از سوی سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از رئیس جمهور منتخب این کشور و خانواده‌اش پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبسایت نیویورک پست در مطلبی نوشت: سرویس مخفی آمریکا در حال مذاکره با سازمان ترامپ است تا 2 طبقه از برج 68 طبقه ای ترامپ واقع در منهتن نیویورک را برای محافظت از رئیس جمهور جدید آمریکا اجاره کند. وظیفه این نیروها محافظت از رئیس جمهور آمریکا و خانواده وی در هر شرایط و مکانی است؛ از آنجایی که "ملانیا ترامپ"، همسر رئیس جمهور منتخب آمریکا، و پسر 10 ساله اش قصد دارند تا دست کم پایان بهار در "پنت هاوس" این برج زندگی کنند، کار سرویس مخفی هم دشوارتر خواهد شد.

26 طبقه نخست این آسمان خراش شیشه ای در اختیار مستأجران تجاری قرار دارد و بقیه طبقات و واحدهای آن شامل آپارتمان های لوکس است. منابع آگاه اعلام کردند برخی از واحدهای تجاری آن همچنان بدون مستأجر است. سرویس مخفی آمریکا نیز قصد دارد برای حدود 250 نیروی پلیس و نماینده خود 2 طبقه به هم پیوسته این برج را اجاره کند.

بر اساس مقاله ای که در سال 2011 در واشینگتن پست منتشر شد، سرویس مخفی آمریکا هر ماه 2200 دلار به "جو بایدن،" معاون رئیس جمهور پرداخت می کرد تا یک کلبه در کنار خانه وی در شهر "ویلمینگتون" در شمال ایالت دلاویر اجاره کند.

حتی زمانی که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، برای تعطیلات تابستانی به جزیره "مارتاز وینه یارد" در ماساچوست و هنگامی که برای تعطیلات کریسمس به هاوایی رفته بود، نیروهای امنیتی آمریکا خانه های شخصی و تعدادی از اتاق های هتل را اجاره کرده بودند تا از آنها محافظت کنند.

به همین دلیل، زمانی هم که ترامپ از عمارت خود در "مارالاگو" در فلوریدا بازدید می کند، سرویس مخفی باید از وی محافظت کند. حتی مالیات‌دهندگان باید علاوه بر پرداخت درآمد و هزینه نمایندگان، کارکنان و تجهیزات برای محافظت از رئیس جمهور آمریکا، اجاره این دو طبقه از برج را به خود ترامپ پرداخت کنند. اجاره این دو طبقه هر ساله فقط 3 میلیون دلار خواهد بود.

نیویورک پست هفته گذشته گزارش داد طبقه هفدهم برج ترامپ خالی است. این طبقه شامل 6 تراس بزرگ و آسانسورهای خصوصی است. دولت فدرال باید برای اجاره این یک طبقه هر ساله 1.5 میلیون دلار پرداخت کند و اگر بخواهد 2 طبقه برج را اجاره کند، هزینه آن دو برابر خواهد شد. همچنین طبقه پانزدهم آن نیز هنوز اجاره نرفته است.

بر اساس گزارش اخیر "هالیوود ریپورتر"، اجاره برج ترامپ به نیروهای دولتی یک مزیت برای این ساختمان محسوب می شود که در سال گذشته با کاهش حدود 40 درصدی فروش و اجاره واحدهای مسکونی روبرو بوده است. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار