آبادان ؛

بسیج بی نظیر ترین نیروی مردمی

شهدای مدافع حرم ادامه دهندگان راه بسیجیان در دفاع مقدس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسین زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در حاشیه برنامه روز بسیج در مسجد جامع خرمشهر، بسیج را مدلی مردمی خواند و گفت: بسیج بی نظیر ترین نیروی مردمی است. بسیج تنها نیروی نظامی نیست بلکه نیرویی منعطف است که دوران های مختلف به ویژه بعد از دوران دفاع مقدس در جنگ های سرد و نرم و در بحران های داخلی نقش ویژه ای ایفا می کند.

سرهنگ مجید حسین زاده ، وحدت بخشی را دیگر نتیجه وجود بسیج دانست و افزود: بسیج در تمام اصناف و قشرها حضور دارد و زمینه یکپارچگی کشور و حفظ وحدت را فراهم کرده است.

وی با یادآور شدن اینکه تشکیل بسیج به دوران پیامبر اسلام برمی گردد و تجلی آن در کشور به فرمان امام راحل بوده است، گفت: وقتی فرمان دستور تشکیل بسیج را داد خیلی ها تصور کردند که این یک فرمان فرمایشی است که قابلیت اجرا ندارد اما بعد از سه دهه خلاف آن ثابت شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر افزود: بسیج وقتی شکل گرفت که همه به نابودی انقلاب چشم دوخته شده بود، در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و پس از پایان این دوران بسیاری نیازی به ادامه آن ندیدند که در دوران بازسازی باز هم نقش آفرین شد و اکنون نیز در عرصه های مختلف حضور تاثیر گذار دارد.

سرهنگ حسین زاده ، شهادت شهدای مدافع حرم را ادامه دهندگان راه بسیجیان دوران دفاع مقدس دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.