آبادان؛

اجرای 23 عنوان برنامه هفته بسیج در شادگان

معاون فرماندار شادگان از اجرای ۲۳ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان شادگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نعمت اله آلبوغبیش در جلسه هماهنگی اجرای مراسم بزرگداشت هفته بسیج، ضمن گرامیداشت این هفته بر لزوم اجرای برنامه های باشکوه در هفته بسیج تاکید کرد و گفت: در هفته بسیج ۲۳ برنامه متنوع توسط بسیجیان سلحشور شهرستان اجرا می شود.

وی بر اهمیت و ضرورت همکاری کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان در جهت هر چه بهتر برگزار کردن مراسم هفته بسیج و شرکت فعال و موثر در کلیه برنامه ها تاکیدکرد.

معاون فرماندار شادگان در ادامه فضاسازی هر چه با شکوه تر هفته بسیج توسط بخشداران، شهرداران، دهیاران و کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان را خواستار شد و افزود: شرکت در راهپیمایی روز اربعین، برپایی ایستگاه های صلواتی، خطبه خوانی حضرت زینب(س)، نشست های بصیرتی با موضوع انقلابی گری، برپایی نمایشگاه فرهنگی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و امام جمعه، مسابقات ورزشی و بازیهای بومی و محلی، زیارت عاشورا، افتتاح طرحهای اقتصاد مقاومتی، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان شادگان خواهد بود.

آلبوغبیش با اشاره به هدف برگزاری این برنامه ها عنوان کرد: این برنامه ها با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج درتقویت روحیه انقلابی و خدمت گزاری و اقتدار ملی است.

وی افزود: بهترین راه رسیدن به اهداف و خواسته های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترقی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران، به کارگیری فرهنگ بسیجی و پایبندی به تفکر بسیجی در تمام مراحل و کلیه عرصه هاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.