کرمانشاه؛

برگزاری کلاس آموزشی «نقش نمــــــاز در کاهش آسیب های اجتماعی»

کلاس آموزشی باموضوع «نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی» در دبیرستان دخترانه فرزانگان کرمانشاه با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این کلاس آموزشی بیان داشت: پیشرفت خوب دانش آموزان نشان از تلاش آنان دارد و کشور ما نیاز به متخصصینی دارد که علم و دانش همراه با ایمان داشته باشند.

وی در ادامه گفت: مدارس استان ما در حوزه اقامه نماز جزء استان های برتر کشور می باشد و فرهنگیان و دانش آموزان ما همه اهل نماز و از مروجین نماز هستند.

محبی افزود: در بسیج دانش آموزی نیز در بین دیگر استان ها برتر می باشیم و امسال بیش از 30 هزار دانش آموز از جبهه های دوران هشت سال دفاع مقدس بازدید داشته اند.

آیت الله علما ضمن استقبال از دانش آموزان در نماز جماعت مدارس گفت: ما با نماز اول وقت به خداوند نزدیک می شویم، زیرا انسان ها دارای فطرت خدایی و استعداد می باشند و این وجه تمایز بین انسان و حیوان است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه افزود: مدیریت اسلام باعث شده است که مردم به راه راست بروند.

وی با اشاره به گفته های مقام معظم رهبری که مدیریت آینده کشور را در دستان دانش آموزان دانسته است، گفت: شما دانش آموزان دو سرمایه نیاز دارید؛ یکی علمی و دیگری تقوایی می باشد و اسلام این دو سرمایه را به هم پیوند داده است و تربیت انسان ها وابسته به نماز و دستورات دینی می باشد.

گفتنی است دانش آموزان و همکاران نماز ظهر و عصرخود را به امامت آیت الله علما ادا کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار