کرمانشاه؛

اعزام دانش آموزان کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور

به گفته مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمانشاه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی یوسفی‌راد اظهار کرد: در مرحله نخست اعزام‌ها، از امروز جمعی از دانش‌آموزان دختر استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی غرب اعزام خواهند شد.

به گفته یوسفی‌راد اعزام این دانش آموزان تا 18 آذرماه ادامه خواهد داشت و از آن زمان نیز تا پایان همین ماه اردوهای راهیان نور تعدادی از دانش‌آموزان پسر استان به مناطق عملیاتی غرب آغاز خواهد شد.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: از پایان آذر ماه تا دی ماه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به علت قرار گرفتن در فصل امتحانات تعطیل خواهند شد و از ابتدای دی ماه دوباره اعزام‌ها آغاز خواهد شد.

یوسفی‌راد با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون بیش از 15 هزار نفر از دانش‌اموزان استان کرمانشاه به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اعزام شده اند، گفت: به دلیل قرار گرفتن در ایام اربعین حسینی اردوهای راهیان نور به صورت موقت تعطیل شده بود.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه پیش‌بینی کرد: تا پایان امسال نزدیک به 30 هزار نفر از دانش‌آموزان به رادوهای دانش‌آموزی راهیان نور اعزام شوند.

به گفته یوسفی‌راد سال گذشته نیز در همین حدود از دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.