مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی؛

گام مهم آموزش و پرورش در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه برق

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش می تواند گام مهمی در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه برق ایفا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فریدون سید مصطفوی، در سمینار مدیریت مصرف برق ویژه مدیران ادارات آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان این مطلب گفت: این نهاد دارای جمعیتی بیش از 540 هزار دانش آموز است که این جمعیت ظرفیتی بزرگ برای انتقال مفاهیم لازم در فرهنگ سازی برای مصرف بهینه انرژی و اصلاح الگوی مصرف است.

وی بیان کرد: این نهاد می تواند تاثیر گذاری بسیاری در بین دو سوم جمعیت استان داشته باشد تلاش می شود تا آموزشهای لازم در زمینه استفاده صحیح از برق و سایر انرژی ها توسط مدیران ادارات به مدیران مدارس و معلمان و دانش آموزان و از طریق دانش آموزان به خانواده ها منتقل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: دانش اموزان می توانند به عنوان سفیرانی مهم برای خانواده ها در این زمینه نقش افرینی کنند و کمبود منابع انرژی باید به دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی تبیین شود تا بتوانیم نسلی اگاه در این زمینه تربیت کنیم.

شایان ذکر است ،این سمینار به مدت یک روز با همکاری شرمت توزیع برق منطقه ای آذربایجان غربی و اموزش و پرورش استان برگزار شد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.