ارومیه؛

اجرای طرح مدارس آماد در 8 مدرسه ارومیه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت در 8 مدرسه مقطع متوسطه دوم ارومیه در راستای مدیریت بحران با همکاری شهرداری ارومیه طرح مدارس آماده اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛بهرام صمدی، معاون درجلسه کمیته مقابله با بحران مدارس در آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در زمینه مدیریت بحران سند جامعی در سطح کشور تدوین شده که دارای سه کارگروه است و از این میان کارگروه پیشگیری و آموزش مقابله با بحران با آموزش و پروش مربوط می شود.

وی با اشاره به اینکه تدوین سند جامع مدیریت بحران باعث انسجام تمام آحاد و ارگان ها برای هم افزایی و حل مسئله مدیریت بحران می شود، گفت: با آموزش های متمرکز و صحیح مقابله با بحران، دانش آموزان عملکرد بهتری در مواجهه با بحران خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: امسال در راستای مدیریت بحران، طرح «مدارس آماده» در 8 مدرسه متوسطه دوم ارومیه، آموزش های لازم را به دانش آموزان و همکاران مدارس برای مقابله با بحران خواهیم داد و امیدواریم که با گسترش این تعداد، در سال های آینده شاهد اجرای این طرح در تمام مدارس استان باشیم.

شایان ذکر است از این تعداد، 4 مدرسه متعلق به ناحیه یک ارومیه و 4 مدرسه دیگر متعلق به ناحیه دو

ارومیه می باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.