مرتضایی:خدمات ضعیف،باعث افت رقابت شد/بعضی اتفاقات شایسته فوتسال کشورمان نیست

سرمربی تیم فرش آرا مشهد گفت:عدم وجود تهویه مناسب در سالن یادگار قزوین سبب شده بود هوای داخل سالن سرد باشد و خدمات کم باعث ایجاد مشکلاتی برای ما شد.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بازی با توسعه الوند قزوین گفت: با توجه به تغییراتی که تیم توسعه الوند در ترکیب خود داشته است در این بازی برای گرفتن تساوی و عدم شکست تلاش می کرد،  در حالی که ما موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید و نتوانستیم در این دیدار به اهداف مورد نظرمان برسیم.

وی افزود: در لحظاتی از بازی تماشاگران اقدام به پرتاب بطری و اشیاء به داخل زمین کردند و در بعضی مواقع بازیکنان الوند در بازی وقفه ایجاد می‌کردند و به این ترتیب حملات تیم ما بی اثر می‌شد، که این اتفاق ها شایسته سطح اول لیگ فوتسال نیست.

مرتضایی در مورد سالن محل برگزاری بازی گفت: عدم وجود تهویه مناسب در سالن یادگار قزوین سبب شده بود هوای داخل سالن سرد باشد و امکانات کم،خدمات ضعیف و نبودن کسی برای خشک کردن قسمت های لغزنده زمین از نکات منفی این بازی بود که باعث شد سطح بازی افت کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.