اجرای آموزش روش تحقیق به حوزه های خواهران

مدیر دفتر برنامه ریزی پژوهش حوزه های خواهران گفت: آموزش روش تحقیق به حوزه های علمیه خواهران از ترم اول تحصیلی آغاز می شود.

حجه الاسلام علی اکبر حصاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: امسال شعار دو طلبه یک پژوهشگر برای هفته پژوهش انتخاب شده و هدف از انتخاب این شعار آن بوده با همکاری تمام مسئولان مرکز مدیریت حوزه های خواهران لوازم و مقدمات فراهم شود تا در آینده هر طلب یک پژوهشگر باشد و وارد عرصه پژوهش شود.
وی اظهار داشت: یکی از این امور پیگیری طرح آموزشی گام به گام روش تحقیق است که مدتی در شواری برنامه ریزی آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران مورد بحث قرار گرفته و اکنون در کارگروه ویژه در دست تکمیل قرار دارد.
حصاری با بیان اینکه براساس این طرح پژوهشی با آموزش منطبق می شود و آموزش روشن تحقیق از ترم اول تحصیلی آغاز می شود، افزود:با اجرای این طرح در هر نیمسال نیم واحد روش تحقیق به صورت کارگروهی به طلبه ارائه می شود تا فنون و مهارت ها در ذهن طلبه نقش ببندد و از سویی او از کار تحقیقی و همدلی گذاشته باشد .
وی با اشاره به اینکه طلاب موظف هستند در پایان دوره عمومی تحقیق پایانی ارائه دهند،‌خاطر نشان کرد: اگر طلاب با روش تحقیق انس نداشته باشند در زمان ارائه تحقیق پایانی ممکن است دچار واهمه شوند. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار