"دینا روراباکر" یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی وزارت خارجه آمریکا

"دینا روراباکر" با صدور بیانیه‌ای از حضور در فهرست گزینه‌های پیشنهادی وزارت خارجه آمریکا در دولت دونالد ترامپ خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ "دینا روراباکر،" نماینده جمهوری‌خواه ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا از حضور در فهرست گزینه‌های پیشنهادی وزارت امورخارجه آمریکا در دولت دونالد ترامپ خبر داد.

وی در بیانیه‌ای آورده است: به من گفته شده که یکی از گزینه های در حال بررسی وزارت امور خارجه آمریکا در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب هستم. در حال حاضر، تمایل کنونی من به عنوان یکی از اعضای مجلس نمایندگان، به جنگ برای آزادی و استقلال و حمایت از دیدگاه های رئیس جمهور منتخب آمریکا است. خدمت در پست وزارت امور خارجه امتیاز و افتخاری است که می تواند به من اعطا شود.

روراباکر یکی از تنظیم کنندگان سخنرانی های رونالد ریگان، رئیس جمهور اسبق آمریکا بود که در سال 1988 وارد مجلس نمایندگان آمریکا شد. او از اعضای ارشد کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و کمیته فرعی مجلس در امور اروپا، اوراسیا است. او یکی از حامیان الحاق کریمه به روسیه است و انتخاب وی برای وزارت خارجه آمریکا می تواند سرفصل جدید روابط دوستانه آمریکا و روسیه شود.

روراباکر از نخستین حامیان دونالد ترامپ در رقابتهای انتخاباتی آمریکا بوده است.

میت رامنی، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2012، جون کیل، سناتور سابق آریزونا، جان بولتون، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و کارلی فیورینا مدیرعامل سابق هیولت پاکارد از دیگر گزینه های پیشنهادی وزارت خارجه آمریکا هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار