هاشمی مطرح کرد؛

پرداخت هزار و 100 میلیارد تومان پول برای تکمیل واحدهای تولیدی در قالب اقتصاد مقاومتی

استاندار تهران گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی در قالب اقتصاد مقاومتی هزار و 100 میلیارد تومان پول به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین هاشمی استاندار تهران در مراسم کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که امروز در ساختمان استانداری تهران برگزار شد با بیان اینکه تولیدکنندگان مشکلاتی با بانک‌ها، بیمه و مالیات داشته‌اند، اظهار داشت: در خصوص رفع این موضوع هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس توافقات انجام شده، مقرر شد تولیدکنندگان پس از 6 ماه تنفس، بازپرداخت وام‌های خود را طی 36 الی 60 ماه بپردازند.

استاندار تهران با تأکید بر اینکه در راستای حل مشکلات تولید در استان تهران تعامل و همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی برقرار شده است، گفت: دو تن از اعضای سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان ناظر در جلسات برگزار شده، حضور داشتند تا بتوانند پس از شنیدن همه مشکلات در خصوص تصمیم‌گیری درست به ما کمک کنند.

هاشمی  تصریح کرد: پس از این جلسه قرار است که بانک‌ها تصمیمات گرفته شده در این جلسه را اجرایی کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر شهادت تعدادی از زائران در کربلای معلی و شهدای حله، گفت: تا به این لحظه آماری مبنی بر جان باختن کسی از شهروندان استان تهران به ما نرسیده است.

استاندار تهران با اشاره به موضوع اعتبارات لازم برای احیای تولید استان تهران، افزود: روند رو به مثبتی در خصوص 12 الی 20 واحد تولیدی مشاهده می‌شود به همین منظور امیداوریم با این روال عادی برنامه‌های ما محقق شود.

هاشمی به موضوع برنامه‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در خصوص این موضوع هزار و 100 میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده استان تهران در خصوص محقق شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی رتبه سوم را به دست آورده است در حالی که در گذشته استان تهران در جایگاه دهم قرار داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار