شیراز؛

20 هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در فارس برگزارشد

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بصیرت ‌افزایی، تبعیت کامل از ولایت فقیه، حفظ و تقویت روحیه استکبارستیزی و خودسازی معنوی مولفه‌ های مهم بسیجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از سایت اطلاع‌ رسانی تنویر، سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بسیج تبلور روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است و بسیجیان همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.
وی با اشاره به مراسم باشکوه اربعین حسینی در شهر مقدس کربلا افزود: همزمان با ایام اربعین حسینی سپاه فجر به نمایندگی از مردم فارس با برپایی موکب حضرت احمد بن موسی (ع) در کربلا 80 هزار نفر از زائران اباعبدالله الحسین (ع) را اسکان داده و از ایشان پذیرایی کرد.
وی ادامه داد: حرکت عظیم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) وزن و جایگاه والای مردم متدینِ استان فارس را نشان داد، این حرکت در سال‌های آینده هم استمرار دارد.
غیاثی با اشاره به حضور گسترده بسیجیان در مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) گفت: هرگاه با برنامه پیش برویم خدا هم کمک می‌کند و موفقیت نصیب ما می ‌شود، با حضور مردم مومن شیراز در مراسم اربعین، شور حسینی بار دیگر در این شهر بروز و ظهور پیدا کرد.
مراسم تجلیل از خادمان مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور آیت ‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس و جمعی از خادمان مراسم اربعینیان سومین حرم برگزار شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار