ساری،

کشف 70 قضبه سلاح شکاری

مامورین یگان حفاظت محیط زیست مازندران از شکارچیان متخلف 70 قبضه سلاح شکاری به همراه 196قطعه پرنده کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اداره حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور طی گشت وکنترل درآب بندان های عباسا،ایزدشهر وامیراباد تعداد 84قطعه پرنده شامل مرغابی و خوتکا ،چنگر، ابیاء و توکا به همراه یک طاقه قرقاول تاکسیدرمی شده و 18 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جویبار طی گشت و کنترل درآب بندان ها و زمین های شالیزاری اسماعیل کلا،شهنه کلا، واسوکلا ، زرین کلا و لاریم 59 قطعه چنگر،یک قطعه تنجه به همراه 12 اسلحه شکاری و چندین رشته دام های هوایی را کشف و ضبط کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست جویبار در حین کنترل مراکز فروش پرندگان 25 قطعه چنگراز و مامورین اجرایی حفاظت محیط زیست امل در منطقه جنگلی کمکلا دشت سر،،منطقه جنگلی روستای سهری از متخلفین 17 قبضه سلاح شکاری و یک قطعه ابیا کشف وضبط کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل نیز در حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی خود چهار قبضه سلاح شکاری به همراه 7 قطعه پرنده ابیاءاز متخلفین کشف و ضبط کردند.

مامورین اجرائی حفاظت محیط زیست بابلسر در حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی در منطقه تیراندازی ممنوع خشکرود و منطقه مهلبان 5 قطعه مرغابی به همراه سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط نمودند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست نوشهر در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود سه قبضه سلاح ساچمه زنی و تعداد ۶ قطعه پرنده چنگر از شکارچیان غیر مجاز کشف و ضبط کردند.

مامورین اجرایی حفاظت محیط زیست ساری نیز در حین گشت وکنترل شبانه روزی در مناطق و آب‌بندان‌های حوزه استحفاظی میاندورود و دودانگه 5 قبضه سلاح شکاری کشف و پنج متخلف را نیز دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست قائمشهر در حین گشت وکنترل در مناطق کوهساران این شهرستان دوقبضه سلاح شکاری به همراه یک قطعه پرنده ابیا کشف و ضبط کردند.

مامورین پاسگاه شهید شاهکو محلی بهشهر نیز در حین گشت و کنترل شبانه درضلع جنوبی پناهگاه حیات وحش میانکاله سه شکارچی متخلف را به همراه سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط نمودند.متخلفین دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

مامورین محیط بانی قلعه پایان در حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی خود سه قبضه سلاح شکاری به همراه ۷قطعه پرنده مرغابی و یک قطعه پرنده کشیم از متخلفین کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار