ساری؛

شکارچیان متخلف زیر ذره بین محیط بانان +تصویر

ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران از شکارچی متخلف یک قبضه سلاح شکاری مجاز کشف و ضبط کردند و شکارچی متخلف دیگر متواری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: مأمورین اجرایی حفاظت محیط زیست شهرستان ساری و میاندورود، محیط‌بانان مستقر در پناهگاه‌های حیات وحش دشت ناز، سمسکنده و محیط‌بانی کلیجانرستاق با هماهنگی‌های انجام شده از ساعت چهار صبح روز جمعه 19 آذر عازم منطقه شدند و پس از گشت‌زنی در حاشیه آب‌بندان روستای ماچک‌پشت و یک قبضه سلاح مجاز از یک شکارچی کشف و ضبط کردند.

همچنین مأموران اجرایی حفاظت محیط زیست در محدوده شکارگاه روستای دینک و میانشاه به دو خودروی سواری شامل یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو ۲۰۶ مشکوک شده و اقدام به توقف و اجرای حکم بازدید از خودرو کردند.

در این بازرسی راننده‌ پژو ۲۰۶ اقدام به حرکت انتحاری و متحورانه کرده و با سرعت زیادی با محیط‌‌بان کلیجانرستاق برخورد و موجب صدمه و آسیب‌دیدگی جدی این محیط بان شد.

با توجه به موقعیت جغرافیایی محل حادثه، امکان استفاده از سلاح سازمانی جهت متوقف کردن خودروی ۲۰۶ نبوده است، لذا اقدامات لازم جهت شناسایی راکبین خودروی متخلف در حال انجام و پرونده‌ای در مراجع ذیربط تشکیل شده است.
 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار