ساری؛

توجه به ابعاد قضایی، استخدامی و معیشتی در لایحه محیط بانان

لایحه حمایت از محیط بانان دارای ابعاد قضایی، اداری و استخدامی و معیشتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،علی محمد شاعری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، از پیگیری لایحه حمایت از محیط بانان از دولت خبر داد و گفت : لایحه در کمیسیون اجتماعی دولت در حال پیگیری بوده و مراحل قضایی آن هم از قوه قضائیه استعلام و در حال پیگیری است.

وی افزود: دولت قول داده پس از طی مراحل قانونی به زودی آن را به مجلس ارائه کند.

نماینده بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه لایحه حمایت از محیط بانان دارای ابعاد قضایی، اداری و استخدامی و معیشتی است، گفت : معاضدت های قضایی از جمله ابعاد مهم این لایحه است که تحقق آن نیازمند هماهنگی های قضایی است که این هماهنگی هم اکنون در حال پیگیری است.

علی محمد شاعری افزود : انتظار می رود این لایحه بعد از بررسی لایحه برنامه ششم به مجلس ارائه شود.

وی با بیان اینکه بعد از ارائه لایحه حمایت از محیط بانان به مجلس در اولین فرصت نسبت به بررسی و تصویب آن اقدام می شود، گفت : محیط بانان قشر مظلومی هستند که با مشکلات اقتصادی، استخدامی، قضایی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم با تصویب این لایحه مشکلات این قشر زحمتکش و پاسداران محیط زیست مرتفع شود.

علی محمد شاعری با تاکید بر اینکه مجلس و کمیسیون کشاورزی توجه جدی به حوزه محیط زیست و رفع مشکلات محیط بانان دارد، گفت : هر زمانی که دولت لایحه حمایت از محیط بانان را به مجلس ارائه کند با فوریت آن را در کمیسیون کشاورزی بررسی و به صحن علنی ارائه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار