اردبیل؛

كولاك و يخبندان مقطعی در محور خلخال-اسالم/ محور پونل - خلخال مسدود است

رئيس پليس راه استان اردبیل از كولاك و يخبندان مقطعی در محور "خلخال- اسالم" خبر داد و گفت: پايبندی به مقررات و رعايت اصول رانندگی ايمن و اجتناب از ارتكاب تخلفات حادثه ساز توصيه اكيد پليس راه به رانندگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ حجت فتاحی در حاشيهبازديد از محور "خلخال-اسالم" افزود: عليرغم قطع بارش برف در محور "خلخال-اسالم"، كولاك، يخبندان مقطعی و محدوديت ديد در اين محور حاكم است لذا ضرورت دارد رانندگان و مسافران از سفرهای غير ضروری اجتناب و در صورت ضرورت سفر حتماً تجهيزات ايمنی زمستانی به ويژه زنجير چرخ به همراه داشته باشند.

وی با بيان اينكه تلاش های شبانه روزی سازمان های خدماتی و امداد رسانی از جمله راهداری، هلال احمر و مأموران پليس راه تحسين برانگيز است، افزود:بايستیتعامل و همدلی سازمان های دخيل در امر ترافيک و امداد رسانی گسترشيافته تا خدمات شايسته ای به مردم، رانندگان و مسافران ارائه شود.

سرهنگ فتاحی از مسدود بودن محور "پونل-خلخال" خبر داد و گفت: پايبندی به مقررات و رعايت اصول رانندگی ايمن و اجتناب از ارتكاب تخلفات حادثه ساز توصيه اكيد پليس راه به رانندگان است.

وی ازاعمال محدوديت تردد انواع تريلی و كاميون در محور اردبيل- آستارا خبر داد و افزود: اين محدوديت برای تردد انواع تريلی و كاميون به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور"اردبيل- آستارا" از ساعت 12 الی 23 يكشنبه 7 آذر و همچنين از ساعت 8 صبح الی 23 شب روزهای دوشنبه 8 آذر، چهارشنبه 10 و جمعه 12آذر ماه اعمال می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار