هفته چهاردهم سری آ

جنوا 3 یوونتوس 1/پسر سیمئونه شاگردان آلگری را نقره داغ کرد

هفته چهاردهم سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز با انجام چهار دیدار همزمان پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر یک مغلوب جنوا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته چهاردهم سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز با انجام چهار دیدار همزمان پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر یک مغلوب جنوا شد.

یوونتوس بازی را متزلزل آغاز کرد و در همان دقیقه 2 بازی روی حرکت هجومی بازیکنان جنوا، ابتدا بوفون شوت اوکامپوس و سپس ریگونی را با دبل سیوی فوق العاده مهار کرد، امّا جیووانی سیمئونه پسر دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید از راه رسید و توپ را از زیر دستان بوفون وارد دروازه یوونتوس کرد.

در سیزدهمین دقیقه بازی باردیگر جیووانی سیمئونه بود که روی ارسال ریگونی از سمت راست با ضربه سر توپ را وارد دروازه بوفون کرد.

دقیقه 29 روی کرنر ارسالی از سمت راست، ضربه سر ریگونی به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در حالیکه روی خط دروازه فرود می آمد، ساندرو در تلاش برای برگشت دادن توپ ناکام ماند و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا شکست سنگینی در انتظار بیانکونری باشد.

در هشتاد و یکمین دقیقه از بازی میرالم پیانیچ از روی یک ضربه آزاد، دروازه پرین را باز کرد تا یوونتوس یکی از گل ها را جبران کند. 

شاگردان آلگری با این شکست خدشه‌ای به صدرنشینی‌شان وارد نشد و همچنان با 33 امتیاز پیشتاز سری A هستند. جنوا هم با این برد 19 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بولونیا صفر- آتالانتا 2

کالیاری 2 - اودینزه یک

کروتونه یک - سامپدوریا یک

همچنین از ساعت 23:15 امشب رم در ورزشگاه المپیکوی شهر رم پذیرای پسکاراست.

در جدول رده‌بندی سری  A، یوونتوس با 33 امتیاز پیشتاز است و تیم‌های میلان و لاتزیو به ترتیب با 29 و 28 امتیاز در تعقیب راه راه پوشان تورین هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار