هفته چهاردهم سری آ ایتالیا

امپولی 1 - میلان 4/پیروزی پرگل شاگردان مونتلا با درخشش لاپادولا

در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم سری آ ایتالیا ، تیم میلان مهمان امپولی بود و توانست با نتیجه پرگل جهار بر یک این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم سری آ ایتالیا ، تیم میلان مهمان امپولی بود و توانست با نتیجه پرگل جهار بر یک این تیم را شکست دهد.

دقیقه 16 حرکت سوسو از راست و پاس عالی او در مرکز محوطه جریمه لاپادولا را در موقعیت گلزنی قرار داد و او نیز بدون معطلی گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه 17 و یک دقیقه پس از گل میلان ، امپولی گل تساوی را زد. اشتباه دوناروما در مهار توپ باعث شد تا توپ به ریکاردو ساپورانا برسد و او نیز دروازه تقریبا خالی را با یک ضربه دقیق باز کند.

دقیقه 62 سوسو بازهم میلان را پیش می اندازد. پاس اینیاتزیو آباته از سمت راست زمین را سوسو با شوتی به گوشه دروازه اسکوروپسکی فرستاد.

دقیقه 64 میلان گل سوم را هم می زتد. حرکت بوناونتورا از چپ و پاس رو به بیرون وی پس از برخورد با کاستا، مدافع امپولی تبدیل به گل سوم شد.

دقیقه 77 حرکت سریع سوسو و پاس زیبای او او به لاپادولا این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد. او نیز با دریبل مدافع مستقیم و ضربه خوب خود گل چهارم روسونری و گل دوم خودش را  به ثمر رساند.

در نهایت شاگردان مونتلا با ارائه یک بازی زیبا موفق شدند سه امتیاز را به دست آورند و با 29 امتیاز پشت سر یوونتوس صدرنشین در رده دوم قرار بگیرند. امپولی نیز با 10 امتیاز هفدهم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار