یزد؛

عزاداری کاروان نیروهای مسلح دارالعباده یزد

کاروانی از نیروهای مسلح دارالعباده یزد روز دوشنبه بمناسبت دهه پایانی ماه صفر و سالروز رحلت حضرت محمد (ص)در خیابان های این شهر به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ این مراسم معنوی همه ساله بر اساس یک سنت معمول همزمان با دهه پایانی ماه صفر و در سالروز رحلت جانگذار پیامبر اکرم (ص) و سبط اکبرش حضرت امام حسن و همچنین در آستانه شهادت حضرت امام رضا (ع) با حضور نیروهای انتظامی ، سپاه پاسداران و ارتش برگزار می شود.

اعضای کاروان بزرگ عزاداران حسینی نیروهای مسلح استان یزد ابتدا در صفوف منظم در میدان آزادی یزد تجمع کردند و سپس در خیابان های فرخی ، میدان شهید بهشتی (ره) و خیابان امام خمینی (ره) به عزاداری و سوگواری پرداختند.

آنها سپس با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام مدفون در چهار راه شهدا و حسینیه امیرچقماق به سوگواری و عزاداری در رثای رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن (ع) اقدام کردند.

همچنین ادامه مراسم در مسجد امیرچقماق با سخنرانی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد سردار اکبر فتوحی در خصوص انقلاب و انقلابی گری و نقش مردم در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی انجام گرفت.

در ادامه امام جمعه محمد آباد یزد در سخنانی با تسلیت دهه پایانی ماه صفر در خصوص مصائب و فضائل و مناقب پیامبر اکرم (ص) و امام حسن و امام رضا (ع) به ایراد سخن پرداخت.

این مراسم هر سال با استقبال نیروهای مختلف مسلح استان و مسئولان اجرایی و نظامی یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار