آخرین تحولات میدانی سوریه؛

برقراری ثبات و امنیت در برخی محله‌های شرق حلب/ هلاکت تروریست‌ها در مناطق مختلف سوریه

ارتش سوریه پس از آزادسازی برخی از مناطق شرقی حلب، به پاکسازی و ایجاد ثبات در این مناطق پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه با همکاری نیروهای متحد خود، امنیت و ثبات را به صورت کامل به مجتمع‌های مسکونی "شبابی و بحوث العلمیه" و محله های "انذارت، شیخ خضر، بستان پاشا،حیدریه و صاخور" در شرق حلب بازگرداندند.

ارتش سوریه با اجرای عملیات هایی دقیق با آخرین عناصر تروریستی باقی مانده در این مناطق درگیر شد و شماری از آنها را به هلاکت رساند. همچنین برخی از عناصر تروریستی با بر جای گذاشتن تسلیحات خود، از این مناطق فرار کردند.

 ارتش و نیروهای متحد سوریه به دنبال پاکسازی خیابان های مناطق آزادشده از  بمب‌ها و مین های کارگذاشته شده از سوی تروریست‌ها هستند.

در حومه شمالی لاذقیه نیز جنگنده های نیروی هوایی ارتش سوریه با حملات متعدد به مراکز تجمع تروریست ها در روستاهای کبانه، رویسه‌العالیه، ضهره‌الدغله، بعربایا و حلوز، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند و چندین خودروی زرهی و برخی تسلیحات متعلق به تروریست ها را منهدم ساختند.

ارتش سوریه همچنین با هدف قرار دادن تروریست های داعش در بلندی های عوامید و در شمال سدالقریتین در حومه جنوب شرقی حمص، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.

در غنطو و روستای سمعلیل در حومه شمالی حمص نیز شماری از عناصر تروریستی جبهه النصره از سوی ارتش سوریه مورد هدف قرار گرفتند و به هلاکت رسیدند.

 به گزارش خبرنگار سانا، جنگنده های ارتش سوریه مراکز تجمع تروریست ها را در مورک، عطشان، قنیطرات، اربعین، صوران، معان و سکیک در حومه شمالی حما و مناطق کفرومه، تمانعه و خان شیخون در حومه جنوبی ادلب هدف قرار دادند.

در این حملات چندین مخزن مهمات، مقر تروریست ها، خودروهای زرهی و مسلح منهدم شدند و شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

 در درعاالبلد نیز ارتش سوریه محورهای تحرکاتی و مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره را در نزدیکی گمرک قدیم، محله های بجابجه، بدو و عباسیه هدف قرار داد و علاوه بر به هلاکت رساندن عناصر تروریستی، برخی از تسلیحات آنها را منهدم ساخت.

 در دیرالزور نیز ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی، مراکز تجمع و محورهای تحرکاتی تروریست های داعش را در محله عمال و روستاهای عیاش و بغیلیه و در بخش شرقی فرودگاه دیرالزور هدف قرار داد و نزدیک به 20 تروریست داعشی را به هلاکت رساند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار