ارومیه؛

برگزاری همایش پیشگیری از سوءمصرف مواد در بوکان

همایش آسیب شناسی و پیشگیری از سوءمصرف مواد در هنرستان دخترانه شرف شهرستان بوکان برگزار گردید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ معاون پژوهش آموزش و پرورش بوکان در همایش آسیب شناسی و پیشگیری از سوءمصرف مواد با که درسالن هنرستان شرف شهرستان بوکان برگزار شد با بیان اهمیت توجه به حوزه آسیبهای اجتماعی و لزوم توجه به مقوله سوء مصرف مواد به عنوان مهمترین حوزه آسیب در شرایط کنونی جامعه خاطر نشان نمودند که این امر همت جمعی را می طلبد و بایستی نظام آموزشی مهارتهای لازم را در این خصوص در مخاطبین خود ایجاد نماید..

در ادامه عارف رحمانی مدیریت کمپ ترک اعتیاد آوای زندگی و نماینده بهزیستی، درخصوص شاخصهای سوءمصرف و مهارتهای زندگی به عنوان عامل پیشگیرانه مطالب مبسوطی را ارائه نمودندو کامبیز احمد زاده کارشناس مشاوره مدیریت در حوزه آسیب شناسی نظام خانواده و ارتباط سبک زندگی با مقوله اعتیاد مطالبی را مطرح نمودند. در پایان از نمایشگاه بر پا شده در محل همایش با موضوع آسیبهای اجتماعی دیدن به عمل آمد.

کارشناس پیشگیری از آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش بوکان در راستای اهداف این همایش اذعان کرد: این برنامه به صورت مستمر در قالب طرح پیشگیری از سوء مصرف به صورت برنامه مدون در مدارس موجود در نقشه خطر پذیری اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.