در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

پیر‌هادی: اگر تا 2 روز آینده حکیمی‌پور عذرخواهی نکند از وی شکایت می‌کنم

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس اعلام دادستانی تهران حکیمی‌پور باید از کسانی که به آنها تهمت زده عذرخواهی کند به همین منظور اگر تا 2 روز آینده این شخص از بنده عذرخواهی نکند از وی شکایت خواهم کرد.

پیر‌هادی: اگر تا 2 روز آینده عذرخواهی نکنید از شما شکایت می‌کنم

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پیر‌هادی رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورا با اشاره به اظهارات حکیمی‌پور اظهار داشت: در جلسه غیر علنی 2 هفته گذشته شنیدم که به دلیل اقدامات حکیمی‌پور مبنی بر انتشار اسناد سازمان بازرسی از وی درخواست کرده تا از اعضا عذرخواهی کند.

وی افزود: بنده 2 هفته تأمل کردم اما تاکنون حکیمی‌پور اقدامی برای عذرخواهی انجام نداده به همین منظور اگر تا 2 روز آینده این شخص از بنده عذرخواهی نکند به دلیل افترا، توهین و تهمتی که به بنده زده از وی شکایت می‌کنم.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بر اساس اعلام دادستانی حکیمی‌پور اسناد مجهول و مخدوش را منتشر کرده است، گفت: حکیمی‌پور به بنده، ساعی و آباد در خصوص انتشار اسناد املاک واگذاری گفتند که بدون شک هر کسی که این اسناد را منتشر کرده کار زشت و قبیحی انجام داده و شخصی پست بوده است.

پیر‌هادی خطاب به حکیمی‌پور افزود: شما نفاق به خرج دادید اما امیدوارم این سمت پستی که به فرد منتشر کننده اسناد  نسبت دادید به شما برنگردد.

وی با اشاره به موضوع رعایت آداب و احترام اداری، تصریح کرد: آداب اداری آن است که در قبال همکار خود توطئه و فتنه نکنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار