ارومیه؛

تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی تکاب به 910 مورد رسید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت:مهرماه امسال تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان تکاب 910مورد بوده است.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ توحید شریفی با اشاره به عملکرد مهر ماه این اداره اظهار داشت: در این زمینه ضمن بازدید مستمر از معادن و واحدهای صنعتی شهرستان و نیز بررسی و ساماندهی وضعیت قراردادهای مسئولان، کارخانه سنگبری تعاونی معدنی این شهر نیز افتتاح شد.

شریفی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی تعداد 910 مورد بازرسی صورت گرفت و پرونده‌های متشکله 10 فقره و تعداد تخلفات کشف شده 12 مورد بوده است گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 16 میلیون و 119 هزار700 ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: دراجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس این ماه تعداد120مورد بازرسی ازاین تعداد19 فقره پرونده متشکله به ارزش 589000 ریال تنظیم وبه تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند.

وی با بیان آمار و عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان افزود: در مهرماه امسال تعداد بازرسی‌های انجام شده 260 واحد بوده و خوشبختانه هیچ پرونده و تخلفی مشاهده نشد.

شریفی تصریح کرد: در شهرستان تکاب نیز همانند سایر شهرستان‌ها، مشکلات واحدهای صنعتی فعال،نیمه فعال، راکد و طرح‌های در دست اجرا در این ماه پیگیری شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با اشاره به فعالیت‌های بخش صنفی این اداره اظهار داشت: در این باره در بخش امور فرش علاوه بر صدور 2 فقره کارت قالیبافی، 32 فقره نیز تمدید شد.

شریفی با بیان اهم اقدامات حوزه نظارت و بازرسی در مهرماه امسال در زمینه کالای قاچاق و دخانیات این شهرستان گفت: در این زمینه 25مورد بازرسی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: بازرسی ، تکاب ، معدن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.