بیگدلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

چرا تولید سیگار در کشور متوقف نمی شود؟/ با دست خودمان جوانان را سرطانی نکنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه مصرف سیگار از لحاظ علمی، شرعی و پزشکی سرطان زا شناخته شده است اما تولید آن در کشور همچنان ادامه دارد.

احمد بیگدلی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با وجود اینکه مصرف سیگار از لحاظ علمی، شرعی و پزشکی سرطان زا شناخته شده و نیز از جمله عوامل اصلی سوق جوانان به سمت مواد مخدر است، اما تولید آن در کشور همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جوانان را با دست خودمان سرطانی نکنیم، افزود: جوانان سرمایه اصلی کشور هستند که امروزه با نبود اشتغال، امنیت شغلی و مشکلات معیشتی، گرایششان به سمت مصرف مواد مخدر افزایش یافته است بنابراین نباید برای پر شدن جیب عده ای سود جو، به تولید سیگاری که حتی مصرف یک نخ آن سلامت جسم را تهدید می کند، ادامه دهیم.

بیگدلی ادامه داد: به اعتقاد بنده، رسیدگی به جوانان و مهیا کردن شرایط مناسب برای این قشر حتی دست دشمنان خارجی را از اهداف شوم کوتاه می کند اما هنگامی که خودمان از تولید موادی که مصرف آن سرمایه های کشور را تهدید می کند، دست نکشیم، دشمنان نیز از فرصت استفاده کرده و برای ضربه زدن به نظام، اعتقاد و ایمانمان از هیچ موقعیتی دریغ نمی کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: دشمنان اسلام هنگامی که از طریق نظام نتوانند به کشور ضربه بزنند، از راه جوانان وارد می شوند بنابراین مسئولان باید دست سودجویان و افراد منفعت طلب را کوتاه و برای محافظت از جوانان، در مقابل قدرت طلبان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار