رستمیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مجلس در حال بررسی لایحه قانون کار/ اجازه نمی‌دهیم حق کارگر تضییع شود

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برای رسیدگی به حق و حقوق کارگران و کارفرمایان، لایحه قانون کار در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی است.

علی رستمیان نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: برای رسیدگی به حق و حقوق کارگران و کارفرمایان، لایحه قانون کار در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه لایحه قانون کار از سوی دولت گذشته به مجلس ارائه شده بود، تصریح کرد: این لایحه در دولت فعلی بدون کوچکترین تغییر در موضوع آن، دوباره برای رسیدگی جدی به اعتراضات کارگران و کارفرمایان به کمیسیون اجتماعی ارسال شد.

رستمیان ادامه داد: با توجه به اعتراض کارگران و کارفرمایان، مقرر شد تا در رسیدگی به این بحث، سه جانبه‎گرایی رعایت شود، به این معنا که کارگران، کارفرمایان و مسئولان دولتی با یکدیگر نشست داشته و بر سر مشکلات این بخش به تفاهم برسند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم حق و حقوق کارگران تضییع شود، گفت: مهم‌ترین ایرادهای موجود در این لایحه، وضع معیشت و مشکلات درآمدی کارگران، بیمه، حقوق و مزایای آن‌ها است که امیدواریم در جلساتی که با حضور مسئولان دولتی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌کنیم، در این باره به تعامل برسیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار