بیرجند؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

استخوان وقف را حفظ کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استخوان وقف را حفظ کنید و از دست کسانی که در آن تصرف کرده اند،باز پس بگیرید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیر کل و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه ی خراسان جنوبی گفت:در راستای حفظ استخوان وقف،در آمدزایی اوقاف و عمل درست در جهت حفظ هدف وقف تلاش کنید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه در آمدزایی اوقاف باید به صورت معقول باشد،افزود: سازمان اوقاف علاوه بر اینکه باید ویرانه ها را آباد کند،در زمینه ی مال وقف شده باید دقیقا به همان نیت واقف عمل کند.

وی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه متصدی انجام امور وقفی مردم است و این مسئولیت سنگینی است که اگر به درستی انجام شود،نه تنها از ثواب شخص واقف کم نمی شود بلکه کارکنان سازمان اوقاف هم در ثواب آن شریک خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تبلیغات برای تشویق مردم برای انجام وقف جایگاه خود را دارد،افزود: بهترین راه تشویق مردم برای انجام وقف،ارائه ی عمل است و در واقع شیوه ی عمل سازمان اوقاف است که می تواند مردم را برای انجام وقف تشویق کند و یا آنان را از انجام وقف پیشیمان کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی به اهمیت وقف اشاره کرد و گفت: وقف خیراتی است که مانند فرزند صالح و کتاب نوشته شده توسط شخص بعد از مرگ او نیز باقی مانده و ثوابش به روح فرد می رسد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.