همدان؛

همدان میزبان یاوران وقف می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان، از برگزاری همایش یاوران وقف روز دوشنبه (۱۵ آذر) جاری درهمدان خبرداد.

همدان میزبان یاوران وقف می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سید حسن رضوی گفت: در حال حاضر 10 هزار نفر هئیت امنا در مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی در استان همدان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: همزمان با هفته وقف همایش یاوران وقف با هدف اجرای نیات واقفین خیراندیش روز دوشنبه(15 آذر) جاری در سالن انصار امام حسین(ع) برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این همایش از 20 نفر هئیت امنا و واقفین خیراندیش استان همدان که در حوزه عمران و آبادانی وقف فعال بودند تجلیل می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت: هفته وقف فرصت خوبی است تا از واقفان ارزشمند و یاوران وقف تجلیل شود و عملکرد اوفاف و امور خیریه در حوزه های فرهنگی، عمرانی، ثبتی به ویژه در زمینه ایجاد و احیای موقوفات برای همگان اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام رضوی خاطرنشان کرد: همچنین در این هفته 13 ایستگاه همه واقف باشیم در استان همدان به جهت معرفی وقف و آشنایی با موقوفات برپا شده است.

وی گفت: امسال خیمه های معرفت شامل موضوعات مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، تربیت کودکان و همچنین غرفه کودک و نوجوانان و تبلیغ چند رسانه‌ای در شهرستان تویسرکان راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.