همدان؛

نهمین دوره مسابقات سراسری تفسیر قرآن در همدان

رئیس اداره امور قرآنی استان، از برگزاری نهمین دوره مسابقات سراسری تفسیر قرآن با عنوان تفسیر نورالهدی ر همدان خبرداد.

نهمین دوره مسابقات سراسری تفسیر قرآن در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا فرهادی، گفت: همزمان با سراسرکشور آخرین دوره مسابقات تفسیر قرآنی فردا جمعه(12 آذر) جاری در اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تفسیر قرآنی نورالهدی در دو بخش تفسیر یک جز و سه جز برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان در بخش تفسیر یک جزء، جزء سوم قرآن کریم و در بخش سه جزء ، جزء 27 و 28 و 29 از تفسیر نمونه را آزمون دادند.

وی تصریح کرد: علاقه مندان و شرکت کنندگان از ابتدای سال جاری در سایت تلاوت برای آزمون تفسیر نورالهدی ثبت نام کردند و به افرادی که نمره ای 70 به بالا کسب کنند از جوایز نفیس برخوردار می شوند.

رئیس اداره امور قرآنی استان همدان اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 581 نفر خواهر و برادر با یکدیگر به رقابت پرداختند که 494 نفر خانم و 221 نفر آقا بودند..

فرهادی خاطرنشان کرد: ترويج و گسترش فرهنگ غني قرآن‌كريم، ايجاد موقعيت و فضا براي تقويت معلومات قرآني اقشار مختلف مردم، آشنا كردن مردم با نكات كاربردي مفاهيم و تفسير قرآن‌كريم، از طريق ارائه سئوالات هدفمند از اهم اهداف برگزاری این مسابقات است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.