همدان؛

استقبال از بانوان جودو کار استان

تیم منتخب استان که عنوان قهرمانی رقابت های جودو بانوان بزرگسال کشور را کسب کرده بود صبح امروز مورد استقبال جامعه ورزش قرار گرفت .

استقبال از بانوان جودو کار استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیم منتخب استان که عنوان قهرمانی رقابت های جودو بانوان بزرگسال کشور را کسب کرده بود صبح امروز با حضور ضمیری معاون ورزش و جوانان استان ،نصر پور ریئس هیئت جودو ،خانم یگانه نایب ریئس هیئت جودو مورد استقبال جامعه ورزش قرار گرفت .

لازم به ذکر است بیست و پنجمین دوره رقابت های جودو بانوان بزرگسال کشور با حضور 180 ورزشکار در قالب 30 تیم در هفت وزن ، جمعه شب گذشته به میزبانی شهر سمنان پایان یافت و تیم های همدان، کرمان و سمنان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش انفرادی این رقابت ها نیز لیلا سیاهوشی در وزن منهای 48 کیلوگرم و مبینا عزیزی در وزن منهای 57 کیلوگرم هر دو از همدان به مدال طلا دست یافتند.

همچنین مریم بربط در وزن منهای 70 کیلوگرم نشان نقره کسب کرد و آذر کولیوند در وزن منهای 63 کیلوگرم و اسماء نادری در وزن منهای 52 کیلوگرم مدال نقره این رقابت ها را برای تیم همدان به دست آوردند.

تیم همدان در این دوره از رقابت ها متشکل از لیلا سیاهوشی در وزن منهای 48 کیلوگرم، زینب جلالوند وزن منهای 78، اسماء نادری در وزن منهای 52 ، فرزانه احدی راد در وزن به اضافه 78، مبینا عزیزی در وزن منهای 57 ، آذرکولیوند در وزن در منهای 63 و مریم بربط در وزن 70 کیلوگرم در این رقابت ها حاضر شد.

این تیم اعزامی به مربیگری مژگان کولیوند و سرپرستی مرضیه مهردادیان حضور یافت.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.