نبرد سبک ها در ورزشگاه امارات/ جدال کونته و گواردیولا برای صدرنشینی در لیگ جزیره

هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس امروز با انجام 7 دیدار از سر گرفته می شود که در مهمترین مسابقه تیم های منچستر سیتی و چلسی به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس امروز با انجام 7 دیدار از سر گرفته می شود که در مهمترین مسابقه تیم های منچستر سیتی و چلسی به مصاف یکدیگر می روند.

تیم های فوتبال منچستر سیتی و چلسی در چارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس امروز ( شنبه) از ساعت 16 به وقت ایران به مصاف یکدیگر می روند. در حال حاضر آبی پوشان لندنی با 31 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس و تیم منچستر سیتی با یک امتیاز کمتر در رتبه سوم قرار گرفته اند.

این دیدار در ورزشگاه اتحاد (ورزشگاه خانگی منچستر سیتی) انجام می شود. پپ گواردیولا بیان کرده است که سیتیزن ها مصدوم جدیدی ندارند و مصدوم اصلی آنها مینسنت کمپانی است که نمی تواند آنها را در دیدار امروز همراهی کند.

اما در سمت دیگر کونته سرمربی آبی پوشان لندنی بیان کرده است که یکی دو بازیکن این تیم شاید به این بازی حساس نرسند.

تیم منچستر سیتی در هر دو بازی گذشته اش برابر چلسی در لیگ برتر انگلیس به برتری رسیده است،‌اما آنها از سپتامبر 2010 دیگر موفق به پیروزی در سه بازی پشت سر هم مقابل آبی های لندنی نشده اند.

این دو تیم تا به حال 38 مرتبه در لیگ جزیره مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم چلسی 22 پیروزی و سهم منچستر سیتی تنها 9 پیروزی بوده است.

کریستال پالاس – ساوتهمتون : تیم کریستال پالاس در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول ندارد و با 11 امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفته است. تیم ساوتهمتون با 17 امتیاز در رتبه دهم قرار گرفته است.

وست بروم ویچ – واتفورد : جدال تیم های نهم و هشتم جدول مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می روند. هر دو این دو تیم با 17 امتیاز در جدول قرار گرفته اند و در صورت پیروزی می توانند جایگزین منچستر یونایتد در رده ششم جدول شوند.

تاتنهام – سوانسی : تیم تاتنهام با 24 امتیاز در رتبه پنجم جدول و تیم سوانسی با تنها 9 امتیاز در رتبه یکی به آخر جدول قرار گرفته است. سفید پوشان لندنی می توانند در صورت پیروزی در این مسابقه  همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

ساندرلند – لستر سیتی : تیم ساندرلند با  8 امتیاز یکه و تنها در رتبه آخر جدول قرار گرفته است. در سمت دیگر تیم لستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی نزز وضعیت اصلا خوبی در جدول لیگ جزیره ندارد و با 13 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفته است.

استوک سیتی – برنلی : در حال حاضر تیم استوک سیتی با 16 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار گرفته است. تیم برنلی نیز با 2 امتیاز کمتر در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی جای جریفش را در رتبه نهم می گیرد.

وستهام – آرسنال : توپچی های لندنی این فصل را خوب شروع کرده اند و در حال حاضر با 28 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته است. توپچی های لندنی با پیروزی در این مسابقه و در صورت تساوی دو تیم منچستر سیتی و چلسی می توانند حتی به صدر جدول نیز صعود نمایند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار